Totaal aantal pageviews

zaterdag 24 december 2011

Pipi komt in de schrijfstemming.....

Meestal blog ik niet zo snel na elkaar,maar er brande opeens een bericht wat al dagen in mn hoofd zat op mn vingers,sow ben ik nog te volgen?
Gaan jullie ook over de nek bij het boodschappen doen en voor de zoveelste keer horen "happy christmas"? Ik wel!! Terwijl ik in principe een Klinker met gevoel voor sfeer ben. Alleen dit daar kan ik nou werkelijk niet bij. Ik geloof dat ik Sinterklaas nog minder erg vind als dit gekwijlebabbel.
Er zijn personen in mijn leven die mijn oprechte liefde hebben,maar wordt ik daar in gestimuleerd dit naar hun te uiten door dat gekwijl? Nou ECHT niet.
Voor mij zit liefde in mijn hartje. Ik geef dit aan wie mij dierbaar is. Kan een zakje krentenbollen zijn voor de straatkrantenman,kan een kleine gift zijn in de LDH pot,de Klinkers wat extra's,noem maar op.
Om maar te eindigen met.........."love is a gift"...........

Klinkertje.