Totaal aantal pageviews

zaterdag 26 mei 2012

O helemaal vergeten!!!!!!!!!!!

Luilaknacht...............Vanmorgen dacht ik er nog aan en vanavond schoot het totaal uit mn gedachten.
Oho wat zal ik nu doen..........Goed vertrouwen in de mensheid hebben of nog 't één en ander veilig zetten? Ships heb eigenlijk nog weinig zin om naar buiten te gaan,maar ik heb ook geen zin morgen spullen kwijt te zijn en 5 huizen (ofzoiets) verderop te vinden.......
Ow hoe stom van deze Klinker!!!
Rijles ging lekker!! Kreeg zelfs een complimentje van mijn explosieve instructeur dus dat deed me wel goed,en daarbij ook mijn zelfvertrouwen. Blogde ik pas over mn mooie nieuwe zonnebril,vergat ik hem vanmiddag mee te nemen........
Chinees was ook lekker!! Morgen de restjes.

En nu ben ik er nog niet uit wat ik ga doen met mn spullen van buiten.......

Klinkertje.