Totaal aantal pageviews

woensdag 13 juni 2012

Zow......

Eindelijk weer eens tijd om een blogje te schrijven.
De Klinkerbende is weer (bijna) compleet. Grote Klinker is weer bijna fit,functioneerd weer gewoon,alleen één woord wil hij momenteel niet horen!! Alle begrip daar voor!!
Zijn examen is naar alle verwachting goed verlopen,vrijdag het volgende examen en dan 25 juni de finish. De vlag staat al bij de voordeur (lees dus die heb ik daar sinds 5 mei laten staan voor de examenuitslag)
Vanavond een wandeling gemaakt met Kleine Klinker en me werkelijk verbaasd over alle versieringen in de straten!! Huizen met oranje tuinbeplanting,huizen met vlaggen,huizen met t-shirts voor het raam....
Wat nu als Nederland verliest morgen? Ligt dan alles in de container?
Ik kan ver in dingen meegaan,maar dit begrijp ik werkelijk niet.
Oké........Ik realiseer me dat ik eigenlijk niets te zeggen heb met een oranje muur in mijn huis,maar alleen ter excuus kan aandragen dat dit al lang voor het EK is geschilderd. En nee na eventueel verlies van Oranje wordt hij niet paars,blauw of geel!!
Volgen jullie het EK? En hebben jullie je huis versierd?

Klinkertje.