Totaal aantal pageviews

zaterdag 1 december 2012

Goedemorgen......

Zijn jullie al wakker????????
Klinkertje wel hoor. Herkennen jullie dat gevoel van zo ontzettend gek dromen en je droom nog kunnen herinneren? Analiserend denk ik wel dat er kernen van waarheid in die droom waren. Was best een gekke ervaring. Kom er misschien nog wel op terug.
Net nog even muziek gedraaid (oke met oortjes) maar iets te hard maar zo gaaf!!
Kom ik toch weer terug bij Jezus die de intentie van mijn leven is.
Luide tijd ipv stille tijd? Zoiets was het wel,maar het voelde wel lekker.
Vanavond een gesprek met een persoontje die mij na staat. Diegene denkt momenteel in zwarte gedachte's. Klinkertje voelt zich machteloos!! Terwijl ik genoeg van het leven ken om bepaalde situatie's in te schatten. Moeilijk zijn zulke dingen,enja nogmaals machteloos.
Klinkertje kan alleen maar hopen en bidden dat dit persoontje lucht en ruimte krijgt!!
Vanmiddag ook nog rijles gehad. Instructeur kwam 5 kwartier te laat!!!! Maar rijden ging wel lekker.
Verwarming op 23 gr dus koud was het niet.
Bochtje achteruit,inparkeren achteruit,kortom het was allemaal achteruit vandaag ongeveer,behalve vooruit om weer thuis te komen.
Vanavond een experiment aangegaan dat notabene morgen (straks dus) als kadootje moet dienen en het is nog leuk gelukt ook. Een aangekleed windlicht.
Eigenlijk is het zo simple,dat kunnen jullie ook!!! Neem een lege conservenpot,meet de hoogte (zonder schroefrand) op en de breedte. Zie de stekenverhouding op de wol die je wilt gebruiken want je gaat namelijk een jasje voor die pot breien. Hoe grover de wol hoe leuker het effect.
Ik heb met nld 15 een jasje gebreid,met bubbeltjes wol. Ik heb boven en onder in mn lapje een draad geregen en dit om het potje gespannen. En toen heb ik met een simple steek de achternaad gesloten. Pot bekleed. Om het af te werken heb ik een dik koord gedraaid van mijn bubbelwol en die met 3d tape bevestigd op de schroefrand. Foto is helaas niet voor handen.
Nu er nog even een leuk folietje omheen doen en mijn kadootje is klaar.
Veel plezier met jullie maaksels en tot snel!! En als jullie wat maken laat je het dan zien?


Klinkertje.