Totaal aantal pageviews

zaterdag 17 september 2011

Als partner..

Van een heel eigenwijs persoontje,is omgaan met een NAH soms zo moeilijk.
Begrip kan ik voor veel dingen opbrengen,alleen mezelf inleven is soms zo onhaalbaar.
En dat sloopt me,dat vreet al mn energie op dit moment.
Vandaag ook wat medische dingen gehoord die me niet blij maken. Ik ga toch komende week mn voelhoorntjes opnieuw uitsteken op dit gebied.
Eigenlijk voelt het min of meer als een soort zwaard wat je boven het hoofd hangt,enja ik heb die mogelijkheid ingecalculeerd,maar toch..
Het is en blijft vechten voor eigenwaarde,en desondanks er zijn voor de ander.
Deze nuchtere klinker blijft erbij dat in muziek en creativiteit een heleboel gevoelens geuit kunnen worden,dus sinds vanmiddag is gitaar 1 weer helemaal gerestaureerd! Koste even wat,maar dan heb je ook (weer) wat!

Klinkertje.