Totaal aantal pageviews

woensdag 28 september 2011

2 soms wel 3 levens..

Die zo verschillend zijn. Verdenk mij nu niet gelijk na het lezen van mijn titel van schizofrenie!! Misschien kan ik het beter omschrijven als relativeren en aanpassen. Soms zijn die 2 levens moeilijk in elkaar te passen. Hoewel mijn incasseringsvermogen door ervaring vrij groot is geworden.
Oké,dat leven met iemand met een NAH moeilijk is weet ik,en het is constant jezelf wegcijferen om de ander de mogelijkheid te geven zijn kunnen weer opnieuw uit te breiden.
Het is constant voor jezelf pas op de plaats maken om grenzen af te bakenen.
En dat valt niet altijd mee.
Wie mij kent weet dat zwart bij tijden ook voor mij een kleur is. Ik schrijf met nadruk,wie mij kent!!
Mijn dagelijks motto is het zonnetje te zien schijnen,maar soms wordt het switchen in die levens mij ook moeilijk gemaakt. Vanavond een switch naar een totaal ander leven en denkwijze. Ook dat valt niet altijd mee. Kleding shoppen,iedere vrouw zou het leuk vinden,maar ik totaal niet daar er voor dit uitstapje veplichte kleding werd gevraagd,iets wat mij sowieso al remt.
Laat mij maar lekker met mn spijkerbroek en truitje en dan ben ik gelukkiger als wanneer ik me moet uitdossen voor zo'n "feestje".
Maar gelukkig duurde het "feestje"niet al te lang en kon ik weer mn heerlijke vertrouwde outfit aantrekken. De gesprekken die zijn gevoerd spelen nog wel in mn koppie en die verwissel ik minder snel als mijn kleding..

Klinkertje.