Totaal aantal pageviews

donderdag 13 oktober 2011

Morgen...

Schijnt het zonnetje vast weer,want vandaag kon ik hem met moeite vinden. Soms is het zonnetje makkelijker vast te houden wanneer er in bepaalde dingen en situatie's progressie is,en dat gevoel was ik even kwijt. Hoewel ik dit een moeilijk denkbeeld vind maar wel ken uit een "vorig leven",weet ik dat zwar(t)e wolken je zelfs in het negatieve denken kunnen "helpen". Je kunnen meetrekken in de spiraal van negatief denken. Je dan zelfs in je eigen gevoel kunnen bevestigen.
Niet alleen door mijn eigen kracht,maar IK ben eruit gekomen. En daar ben ik nog dag en nacht blij mee.
Voor mij is het kernwoord hier het WILLEN!!
En dat mis ik in de situatie waar bovenstaande overgaat. En dat doet pijn,want ik geloof dat op wat voor manier dan ook voor iedereen het zonnetje mag schijnen,en die zou ik graag willen aanreiken.

Klinkertje.