Totaal aantal pageviews

donderdag 13 oktober 2011

Oké..

Je rijdt op de autoweg keurig 100 km/uur.
Je rijdt op de autosnelweg keurig 120 km/uur.
Je slaat af op het juiste moment op een groen/wittig bord voor splitsing autosnelwegen..Komt daarna weer een keer via buiten de bebouwde kom (ja 60 km/uur) in de bebouwde kom en rijdt vervolgens weer keurig 50..Op aangegeven plaatsen 30,in woonerven 15,ga keurig over (????) geen idee wie ooit die naam hebben verzonnen maar over billenruggen heel heeeeeeel stapvoets.....
En zakt toch steeds voor je theorie..Toch om gefrustreerd van te raken!!! Vraag me naar hoofdstuk 5.3 en ik dreun het je zo op,zo ook gewoon met dat hele boek alleen lukt het keer op keer niet.
Frustreren geeft mij wel vechtlust,dat is wel het positieve eraan..maar zucht....Ik win gewoon dat gevecht met dit (inmiddels verklaard tot) rotboek.
Ik wil gewoon morgen dat briefje van het CBR hebben dat MW. C en nog 't één en ander,geslaagd is!!!

I believe there are angels among us!!

Klinkertje.