Totaal aantal pageviews

maandag 22 april 2013

Eigenlijk.......

Is dit een bot bericht.......Andere kant ook een ode aan een lief en vooral eigenwijs persoontje.
Zij ligt heel oud nu haast te overlijden. De verwachting is een uur? Een dag? 2 dagen? Tot het einde van de week? Verder echt totaal niet.
Ik heb haar gewaardeerd om wie ze was,ik heb haar ook gewaardeerd om onze botsingen,we zijn beiden nogal fel,ik heb haar gewaardeerd om haar dieren en kinder liefde,haar interesse in creativiteit,kortom er overlijd één dezer dagen een mens met een historie!!!! 2e wereldoorlog meegemaakt,vroeg weduwe geworden,kortom ik kan nog veel meer vertellen.
Lief wijffie,ik stuur je de zegen en vrede van God en zal voor je bidden!!
Ik zal je missen maar dat deed ik al. En wat nu niet geschreven is,weet je wel hé!!

Kus ook voor Middelste Klinker,Klinkertje.