Totaal aantal pageviews

maandag 22 april 2013

Juist...

Nu voelt Klinkertje zich kwetsbaar,heel kwetsbaar in alle opzichten,maar ook sterk in alle opzichten. Tenslotte blijft mijn belofte voor altijd staan die ik heb gedaan in '99,"Ik vermag alle dingen in Hem die mij kracht geeft"!! Dat is mijn accu voor dit moment.




Bang voor Kwetsbaarheid,

Vader,ik ben bang,
Bang om mij kwetsbaar op te stellen,
Bang om te mogen zijn wie ik ben,
Bang om te horen wat ze over mij vertellen.

Vader,ik ben bang,
Bang om niet mijzelf te mogen zijn,
Bang dat ik niet voldoe aan hun wensen,
Bang voor de afwijzing,bang voor pijn.

Maar Vader ik geef deze angst aan U,
Zodat U mijn hart vult met vertrouwen,
Zodat ik weet dat ik geliefd ben,
En dat ik vanuit Uw kracht mag bouwen.

En altijd als ik bang ben,
Als ik thuis ben of op mijn werk,
Weet ik dat kwetsbaarheid mij leven geeft,
Want in mijn zwakte bent U sterk!!



Een fijne week gewenst!!
Klinkertje.